Cinco Cómics que non has de perder este verán

Cinco coñecedores do mundo da banda deseñada acheganos cinco títulos imprescindibles nesta XVII edición de Viñetas desde o Atlántico.

vivirnacoruna-51

Stand de Metropolis Cómics dentro da Feira do Libro e da Banda deseñada. Foto: Chano Amado

Estes días metémonos de cheo na semana da banda deseñada que se esta a celebrar na Coruña. Días nos que a XVII edición de Viñetas desde o Atlántico ten programada unha ampla oferta de actividades, destinada tanto aos versados no mundo da ilustración, como para os profanos na materia, sexan maiores ou cativos.

Dende Vivir na Coruña quixemos apostar porque este mundo da banda deseñada, ás veces descoñecido, sexa máis visible. Así, pedimos a cinco entendidos do sector e residentes na cidade, que fixeran unha achega aos nosos lectores, desvelando a calidade artística dalgunhas publicacións de actualidade. Varias destas recomendacións fan alusión ao traballo de autores dos que poderemos gozar neste Salón do cómic, que se celebrará ata o próximo día 10 de agosto, o que é expresión do nivel da mostra deste ano e dos seus convidados.

La mondaine

Autor: guión Zidrou e debuxo Jordi Lafebre.
Recomenda: Miguelanxo Prado, impulsor e organizador de Viñetas desde o Atlántico. Premio Nacional do comic 2013.

“As historias de Zidrou están sempre magníficamente encaixadas na súa época, os seus personaxes están enchoupados de humanidade e as tramas son potentes emocionalmente e brillantes narrativamente. La Mondaine é un exemplo perfecto.  O debuxo de Lafebre é cada vez máis eficaz, elegante e expresivo. A carnalidade coa que Jordi é quen de mover aos seus personaxes acada cotas de perfección, e a combinación entre guión e debuxo, no que a eles, os personaxes, se refire, resulta conmovedora. Imprescindible.”

Airborne 44. Habrá un mañana sin nosotros.

Autor: Jarbinet.

Recomenda: Manuel Rodríguez, xerente da Libraría Metrópolis.

“Cómic de la segunda guerra mundial donde los personajes convergen en una historia densa, de elementos bien hilvanados, buenos diálogos, y ausencia de concesiones a elementos superfluos.  El apartado gráfico remata la faena de manera muy sobresaliente: trazo detallado, gran paleta de colores y oficio narrativo. Muy recomendado.”

Imaxen de Airborne 44

Imaxen de Airborne 44

Daredevil, el Hombre Sin Miedo, el héroe ciego.

Autores: Mark Waid e Chris Samnee.

RecomendaBruno Lorenzo, Director do Podcast Universo Marvel España, e un dos colaboradores de Vivir na Coruña.
“Probablemente para muchos el nombre solo les sonará por este detalle. Bueno por eso, y por la horrible película que Ben Affleck (ahora portador del manto del murciélago más famoso del mundo) protagonizó hace más de una década. Pero para los amantes de Marvel y del mundo del cómic en general Daredevil es sinónimo de calidad. Calidad con mayúsculas, especialmente desde que Frank Miller allá por los finales de la década de los 70 e inicios de los 80, se hiciese con las riendas de la colección. Miller mezcló Asia con Occidente, Japón con Estados Unidos, para crear una etapa única que alcanzaría su clímax en el mítico arco Born Again. En los años siguientes todos los autores tratarían de seguir con mayor o menor éxito la estela del creador de Sin City y El Regreso del Caballero Oscuro.
Durante años Daredevil no solo fue el héroe ciego. Fue también el héroe pesimista, el “pupas” de Marvel. Aquel al que le ocurrían todas las desgracias en épicas y profundas aventuras que estaban muy lejos del resto del universo de ficción que compartía con otros  héroes. Pero un día un autor llamado Mark Waid, uno de los más aclamados guionistas del cómic norteamericano, se preguntó si no se podía mantener esa esencia, la esencia noir y “ninja” del personaje, y darle un tono más optimista. Así, de la mano de Waid, nació el premiado último volumen de Daredevil, el Hombre Sin Miedo, ganador del Premio Eisner a la Mejor Serie Regular, al Mejor Número Unitario y al Mejor Escritor en 2012.
Equipo creativo de lujo en el que además de los talentos artísticos del irresistible Chris Samnee y del espectacular Paolo Rivera, encontramos a dos españoles que nos visitan esta semana con motivo de Viñetas desde o Atlántico: Marcos Martin y Javier Rodríguez, dos auténticos titanes del dibujo que han conquistado con su particular estilo al público del otro lado del Atlántico.”

The private eye.

Autores: Brian K. Vaughan, debuxos: Marcos Martín e cor: Muntsa Vicente.

Recomenda: Octavio Beares, crítico de comics e música en El Faro de Vigo. Este ano comisariou a exposición “Do cómic á novela gráfica. A banda deseñada en España no século XXI” no museo de Pontevedra
The Private Eye

Cartel de The Private Eye

“The  Private Eye es una historia de ciencia ficción contada con el estilo dinámico e inquieto de los mejores autores del cómic comercial norteamericano en los que tan sabiamente ha abrevado Marcos Martín, de Steve Ditko a Frank Miller. Un relato que, ya se sabe, la Ci-Fi es eso, nos habla del presente desde una distopía próxima. En este caso, revestida de género polar, con su detective y su femme misteriosa.

Pero sobre todas estas consideraciones o su pulso como serial (en teoría, serán 10 capítulos), The Private Eye me interesa en su condición de puñetazo sobre la mesa del sistema por parte de dos autores punteros, el mencionado dibujante y el guionista Brian K. Vaughan (y la colorista Munsta Vicente). Un salto sin red (ojo, chiste fácil)… en la red. Sin intermediarios, sin compañías, en descarga directa al precio que elijas, de 0 a infinito. Con su gesto han retado al sistema, de momento la empresa continúa y el resultado es un cómic que huele a futuro.”

The walking Dead.

Autor: Charlie Aldard.

Recomenda: Juan Carlos Sanmiguel (Sanmi), promotor das actividades da carpa de Viñetas desde o Atlántico.
 “Os zombies molan e a banda deseñada e moito máis bruta e realista ca propia serie de tv. Lectura emocionante e con incribles sorpresas. Tereime que levar unha das miñas copias para que mo adique Charlie Aldard, debuxante da serie que vén este ano á feira.”
Pin It

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Podes utilizar estas etiquetas e atributos HTML : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>